2016. június 28., kedd

Szijártó Péter - Mennyi szépség



Szijártó Péter

Mennyi szépség 

boldog vagyok, megleltelek
tenyerembe temettelek
mennyi foltok
mennyi hibák
de lett egy apró
örök világ közöttünk…
s hogyha eljő majd a vége
ki megy kihez vendégségbe?


a fejemben van egy könyvtár..
tudja, aki tudja, volt már...
kincs ez, mondják
arany teher
de költeni ó
senki se mer belőle…
ezt is onnan loptam, cetli
versnek lenni mit kell tenni?


csillagkorpa, csókostor..
elszerettél…nemjókor
ajándék lett
az életem
vissza már nem
cserélhetem minek az
amit érzek édes késhegy
ilyen soha nem lesz mégegy!


jajgatok ám nincsen hangom
eladtam már, fáj, de pardon
ez nem panasz
ez gondolat
ez nem is könny
csak mosogat a szemem…
számolom hát ,amíg van még
mennyi szépség mennyi szépség!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése