2016. június 8., szerda

Szita Zoltán - Egy szép verset ...



Szita Zoltán

Egy szép verset ...

Egy szép verset akartam néked írni,
közben tétován kerestem a szavakat
És hulló virágszirom akartam lenni,
amely gyengéden simogatja arcodat.


Egy szép verset akartam néked írni,
a tavaszról mely a legszebb pillanat
S hogy ilyenkor a legszebb virágok,
egymás után mind néked nyílanak.


Egy szép verset akartam néked írni,
suttogó ajkaimmal nevedet becézni,
Titokban rajongva csak téged nézni,
és forrongó szívvel örökké remélni.


Egy szép verset akartam néked írni,
hogy ne múljon el mint a pillanat
S halkan, csendben a füledbe súgni,
a megálmodott, legszebb titkokat.


Egy szép verset akartam néked írni,
amelyet még nem írt meg senki sem
S néked, a legszebb dolgot kívánni,
legyen igaz boldogság a szívedben.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése