2013. január 27., vasárnap

Siktár Éva - Reszkető kezével ...



Siktár Éva

Reszkető kezével ...


Reszkető kezével simítja a fejem,
aludj édes kincsem, itt leszek én veled
nem tudja, hogy én már régen felnőtt vagyok
én vigyázok őrá, amíg meg nem halok

Visszamegy a múltba, keresi a férjét
nem tudja, hogy hol van, meghalt-e vagy él még?
elmondtam már százszor, elfelejti nyomban
tovább bolyong ő és nem tudja, hogy hol van

Eltört egy poharat és sír keservesen
mint egy kicsi gyermek, fél, hogy leteremtem
hiába a szép szó, nem lesz jobb a kedve
nem érti, mit mondok csak könnyes a szeme

Két kezemmel halkan simítom a fejét
aludj kedves csendben, hallgasd e szép zenét
gyönyörű a dallam, neked énekelem
valamikor régen Te daloltál nekem

Elalszik a dalra, az én szemem könnyes
mivé lesz egy ember elmélkedem csöndben
nem szabad, hogy lássa szívem tépem széjjel
meg kell birkózzak még e szomorú ténnyel.

Életemet adnám, lenne újra jobban
öreg szemében egy pici fény sem lobban
nagy levegőt veszek, visszatér a hangom
dalom milliószor most neki szól, hallom!

2 megjegyzés:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=0IFqjvNOaCU

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű a versed
    szíved szeretettel
    őrzi szerény életét
    Jó Édesanyádnak
    szeresd míg teheted
    míg ott van Veled
    emlékét őrizhetem
    szívemben, lelkemben

    VálaszTörlés