2017. szeptember 15., péntek

Debreczeni Zsolt - Álmot látó angyalok



Debreczeni Zsolt

Álmot látó angyalok


Gyenge fényben, csendességben nyugszik meg a lélek,
áradnak szemembe az angyali fények.
Álmot láttam az éjjel zsenge gyengédségben,
megbújik egy lágy hang, a teljes csendességben.


Fehér ruhás angyalka álmot lát az éjjel,
rólam álmodik ő- őrült szenvedéllyel.
Felkele álmából a gyönyörű leány,
szürkeség körülötte, engem már nem lát.


Szól a kakas hangja, hangosan hallatszik,
szívemnek egy darabja végleg elenyészik.
Nem vagyok én álom, hanem valós ember,
az angyal meg egy leány, hatalmas szemekkel.


Ő sem volt ám álom, csak álmot látott egyszer,
hogy rámveti két szemét forró szenvedéllyel.
Ki álom, s ki ember? ne én döntsem már el!
döntse el az aki angyalt lát az éjjel....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése