2015. augusztus 25., kedd

Albert Ferenc - Vagyok ...



Albert Ferenc
Vagyok…


/Kedvesemnek/

Vagyok éji szellő,
mely szobádba besurran;
bőröd cirógatom
észrevétlen, titokban,
amíg a hajnal eljő.


Vagyok víz; langy-meleg
illat eleggyel kádban,
tested minden zugát
körbeölelem lágyan,
átitatva lényedet.


Vagyok friss oxigén;
amikor belélegzel,
kusza ereidben
száguldok a véreddel;
sejtjeid így éltetém’.


Vagyok tengerkékje
szemed fénylő íriszén;
miáltal fürkészheted
a természet szépségét,
melynek magad vagy éke.


Vagyok kenyérszelet,
ajkad szegletén morzsa;
apránként elcsipegetsz,
közben lassan kortyolva
iszod mézédes tejed.


És vagyok a nappalod,
és vagyok az éjszakád;
és vagyok égő napod,
és vagyok a holdvilág.
Köszönöm, hogy lehetek
olykor szédült pillanatod.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése