2018. november 29., csütörtök

Ádám J. Csaba - Csillagvirág


Ádám J. Csaba
Csillagvilág

Messze-messze ment
égi lelkem,s
keresve-kerestelek
fényszerelmem.
Csillagvilág égi
felhőinek peremén,
szállva hozzád,
szeretve nyújtottam
néked kezem én.

Simítva-simítottam
már selymes hajadat,
boldogan élte már
meg lelkem minden
szerelmes szavadat.

Voltál már nékem
csillagvirág,mi virult
értem csillagfényben,
égi hegedűk szóltak
nékünk égi térben.

Csillagvilág égi
keringőnk magába
zárta már,szívednek,
s szívemnek élt az
igaz álma,vágy már.

Ezer gyertyafénye
értünk ringva-ringott,
mikor szívem már
lágyan imádott,
lelkedben leltem
meg én,
eme csillagvilágot.

Virult lelki létem
néked,csillagvilág
csillanó gyöngyeivel,
szerelmes lényem,
érted hullva-hulló
boldog könnyeivel.

Lelkünkért száz
galamb szállt fel-fel
a fénybe,szívet
alkotni nékünk,
csillagvilág csillogó
ég terébe.

S az idő ott véled,s
vélem végleg megállt,
s a sok csillag érted
virággá vált.

Dermedt időben véled
boldog táncát járta
tovább lelkem,
csillagvilág szép terében
maradtál nékem örök
szerelmem.

...Messze-messze szállt
lelkem,tán nálad jártam
szép szerelmem...nem
a földön,nem az égben,
magamnak találtalak
meg csillagvilágú ezüst-
fényben...

(2014. április 26.(szombat)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése