2018. május 25., péntek

Siktár János - Dalban mondom el ...


Siktár János

Dalban mondom én el.......


Nem ártottam soha
senkinek a dallal,
fáj a kicsi szíved
 
hallgasd, megvigasztal!  
Sírnod kell, hát sírjál,
dalban mondom én el,  
rubint, gyémánt, arany  
dalomban nem vész el!  
Úgy kell nekem dalom
 mint májusi eső,  
szívem rejtekében
szépséges kis szellő.
 Dalommal öntözöm
 hervadt rózsa szirmát,
lelked üdvéért én  
elmondok egy imát!  
Hangulatod rossz ma
bújj csak ide hozzám,
lágyan csengő dallam  
vigasztaló szó már!
Önfeledt a dalom  
mint a pacsirtáé,  
énekeld azt velem  
sosem leszel másé!  
Lelked sóhajával
pengetem a lantom,  
dalom vigaszt nyújtva
kis szívedig hasson!
Elmúlik a bánat
nem hagy el a mámor,  
dalban mondom én el  
örökké hiányzol!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése