2018. május 15., kedd

Tekse József - Ha álmod végetér


Tekse József /Szhemi/

Ha álmod végetér


Mondd, ha álmod egyszer véget ér
és felébredve nem leszek melletted,
csak kihûlt emlékeim nyomait öleled,
míg fájdalommá, kínná válik a vér.

 
Könnyes szemed fátyolát már,
a Nap bántó sugara tépi, marja,
hisz aki eddig rád várt,
ma nem jön, szíved hiába hívja

 
De ne félj, majd találsz másikat,
ki mennybe száll szerelmedért,
mert szeretni fog és nem áltat,
nem lesz csaló, aki csak ígér.

 
Felejtsd el, hogy voltam neked,
hisz bántalak most is,
pedig szerettem lenni veled,
s most szeretlek lemondva is.

 
Bár úgy érzem, vége lett volna,
a sors nem köti hozzám sorsodat,
mert van, aki tõled mindig is tiltana,
nem törõdik vele, hogy két szív megszakad.

 
Most búcsúzom, de mielõtt elmegyek
valamit mondanom kell, még most is szeretlek,
te csak gyûlölj, mert nem tudhatod,
nem én öltem meg szerelmes álmod.

 
Ha látsz egy galambot ablakod párkányán,
vele fájó lelkem szállt hozzád,
bár nem értenéd, én mondanám,
nézz fel az égre, onnan vigyázok rád.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése