2018. május 15., kedd

Balázs Danó Tímea - "Életemnek ideje tenálad van elrejtve..."


Balázs Danó Tímea
"Életemnek ideje tenálad van elrejtve…"

Mikor álmaid életre kelnek,
- hisz az Idő élteti hű hited -,
akkor két kezem majd elengeded,
és én minden percért hálás leszek.
Csak egyet kérnék, én kedvesem
csak egyet kérek: - Ne tél legyen!
Hogy a dombtetőre kifekhessek,
hogy a Szél felemelhesse szívem,
hogy a Nap fényén elevezhessek
oda, ahol már jártam egyszer…
Csak ennyit kérek: - Ne tél legyen!

S én jó Uram, én Istenem,
ha majd elszólítod öreg szívem,
ha kezem reszket, s már csak Téged
lát ránc-tengerbe fulladt szemem,
lábamban csak annyi erő legyen,
hogy a hegytetőre felmehessek,
szemeidbe halk mosollyal nézzek,
hogy örök fáid bársonyfénye,
madárdallal öleljen körbe!
Csak annyit kérek én Istenem,
csak annyit kérek: - Ne tél legyen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése