2017. március 21., kedd

Kosjegyében - Hajnal hasad




Kosjegyében

Hajnal hasad

Még fönt a Hold már lenyugvó ágban,
ezüst színében az Ég peremén,
de már csillan a fény Nap sugarában,
és vidám jókedvében köszönt felém.

- én örömmel járhatom útjaimat újra.
Szívemben érzőn élő szép remény,
mikor sorsom utjain Reád gondolok,
bárhova megyek – bármerre járok, ha

úgy, mint régen csak veled vagyok.
- életem szépségét érezhetem újra.
Bárhogy is eljártak felettem az évek,
korom eltűnőben, ha itt vagy velem,

sokat jelent nekem, ha érzem közelséged,
ahogy reggelente melletted ébredem.
- sohasem legyen nagyobb örömöm.
Még soká hasadjon velem így a hajnal

szívemből kívánva csak ennyi kell nekem,
robogó mopedemre pattanok naponta, s
a Deseda tónál írom, versem - énekem.
- életem vidáman egészségben teljen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése