2018. június 8., péntek

Ádám J. Csaba - Álmodd tovább ...


Ádám J. Csaba
Álmodd tovább...



Álmodd tovább a
csodád,
álmodd tovább
az igaz szépet,
éljen tovább tiszta
fényed!

Álmodd tovább - e
földi valót égi
kékben,
álmodd tovább
kedves lényed
boldogan - szépen!

De már ne álmodd,
mi vágyad volt, éld
meg mi benned
mindig
szépen - szépen
szólt.

Légy boldog hát
a fényben, minek
éneke örökké
néked zenél már
a tiszta égi térben.

Álmodd tovább
helyettem az igaz
álmokat ... élj meg
angyalokat, s
álmodd vissza a
létet, mi lelkeddel
engem simogat.

Egekig reppenjen
édes szíved,
tegnapból az örök
mába, s majd
találkozom egyszer
véled lelked drága
otthonába.

Addig álmodd
tovább nékem a
csillagokat ezernyi
fénylő szemekben,
s éld meg néked
ígért rózsáim a
végtelen színes
fellegekben.

Itt már mivoltod
nélküli lét marad
örök bánatom,
jöttöd már nem
várhatom...

S mikor már a
bánat sem
mentesít, engem
létem virága is
elveszít.

Néha
meg - megállva
érted az égre nézek,
hogy gyermeki
csendemért álmodd
nekem a sok szépet.

Mert egyszer véled
lesz ott az otthonom,
s majd lelked drága
tükrében a szép
életet tovább - tovább
álmodom...

( 2018. január 27. )
**

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése