2016. november 18., péntek

Siktár Éva - Szerelem



Siktár Éva

Szerelem


Nem is tudom, mit érzek,
Ha Veled vagyok nem félek.
A MINDENT jelented nekem,
Talán ez a szerelem?


Szemed fénye rám ragyog,
Bearanyozza a napot,
Ha Veled vagyok jó nagyon,
Hozzád száll a sóhajom!


Fájnak az órák Nélküled,
Minden percben féltelek.
Siess hozzám Kedvesem,
Érzem, hogy ez szerelem.


Szerelem mely elvakít,
De minden szépre megtanít.
Repülj hozzám édesem,
Nélküled üres az életem.


Szerelmesnek lenni jó!
Lágyan ringó kishajó,
Kishajó a tengeren
Gyere velem kedvesem.


Elviszlek egy szigetre,
Amelynek még nincs neve
Ott leszünk mi boldogok,
Hogy ha Te is akarod.


Szereteted simogat,
Elűzi a fájdalmat.
Bízz bennem én szeretlek
Soha el nem feledlek.


Te vagy az én életem,
Fergeteges végzetem.
Nélküled én meghalok,
Elvisznek az angyalok.


Ne hagyd azt,hogy elvigyen,
Szóljál hozzám kedvesen.
Maradj mindig ilyen jó,
Nincs ki Hozzád hasonló.


Elmúlik a fájdalom,
Ha szép szemedet láthatom,
Szemedben egy fénysugár
Engem mindig hazavár.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése