2018. február 23., péntek

Siktár Éva - Nálad voltam újra ...



Siktár Éva

Nálad voltam újra...


Nálad vagyok újra, mit remélsz,
két karomban tartlak, idd e kéjt
tudnod kell, hogy nincs több változás,

nem leszek többé már látomás!


Nálad lenni újra, szép nagyon
felcsendül egy dallam, hallgatom,
ajkad mint egy rózsa illatos,
lényed oly' titokzatos!


Oly' szép e lét és tündököl,

mily' egyszerű az élet ,
Hozzád bújok, jól tudom,

karjaidban már nem félek.


Nálad voltam, vége, ne remélj,
könnyeimet ittam, sose félj,
nem jövök el hozzád soha már,
emlékképem inkább tovaszáll


Nálad voltam, tudtam akarod
elhangzott egy dallam, te dalod,
az én dalom csak egy alkalom
kevés így e tartalom!


Itt a búcsú perce, elmegyek,
nem is tudom, m'ért szerettelek,
könnyű kaland voltam, nincs tovább,
véget ért egy gyönyörű románc!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése