2017. október 24., kedd

Szomorúfűz - Bandukol a fény ...



Szomorúfűz
Bandukol a fény …

A régvolt fájdalom ma egyre erősebben él. Síró gyerek vagyok, sajgó életemmel.
Fásult magányos - tele kínokkal. Megalázottan, félve élem mindennapjaimat. Béklyóba kötve.
Gondjaimból újra és újra felálltam, de most olyan kilátástalan minden. Olykor megsimogat még a Nap, de erőtlenné lettem. Örömöm sem lelem, a szépet is egyre többször látom másnak.
Minden este én úgy fekszem le, hogy mit hoz a holnap. Álmaim is elhagytak, sorsom összekuszálódott. Néha még bandukol előttem a fény, de utamon már csak árnyak kísérnek.
A pirkadat elhozza a reményteli ébredést, hogy mi lesz, hogy fel tudok e kelni, hogy feltöltődhetek e szeretettel. Imát mondok szeretteimért, és elgondolkodom azon,
hogy vajon értem van e, ki imádkozik. Homályos, ködös, erőtlen napok vesznek karjukba.
Álmatlan, fájdalmakkal teli éjszakák.
A hajnalhasadás sokszor talál ébren, hogy a kínzó nappalok után
újabb estébe, éjszakába lépve ékelje belém fájdalmas sorsomat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése