2017. április 16., vasárnap

.kaktusz - Szeretnék szép ünnepet adni



.kaktusz
Szeretnék szép ünnepet adni


Tudod, arra gondoltam,
mennyire szeretnék szép ünnepet adni,
boldognak látni szeretnélek ,
nem csak Húsvétkor, minden napon,
de én se szép ünnepet,
se boldogságot neked nem adhatok,
legfeljebb csak tiszta szívvel kívánhatok,
de a tiszta szív semmin se változtat,
ha bármit is kívánok,
azt mondod, köszönöd a jó szándékot,
talán jól is esik neked,
de azért minden marad a régiben,
fáj, ami addig fájt,
keserű marad, ami előtte keserű volt,
nehéz, ami azelőtt nehéz voltâ026
utána pedig arra gondoltam,
a legszegényesebb kert is kivirul,
ha ráderül a fény,
ha betakarja ölelő karjával az áldott napsugár,
a legfakóbb szem is fényesen csillog,
ha ellepik az öröm üdítő könnyei,
hogy a hiányt,
a fájdalmas hiányt is enyhítheti
az időben jött mérhetetlen szeretet,
tudom, nekem is kívánod,
legyenek szépek a napjaim,
legyen derűs az életem,
de nem csak kívánod,
szereteteddel meg is szépíted,
ha felhőtlenné nem is teheted,
mégis, a hétköznapom ünneppé teszed ,
csak remélni merem,
az én szeretetemnek is van ereje,
gondűző ereje.

1 megjegyzés: