2017. január 23., hétfő

Maczkó Edit - csöndes csodák



Maczkó Edit
csöndes csodák

én is gyerek vagyok, és képes vagyok rá
most nem tudom, most nem , …mérges
de higgy bennem és kicsit figyelj rám,
hogy te, te felnőtt fejjel megérthess.

talán, éhes vagyok, vagy éppen fáj a lábam
én, nem mehetek egy rendes iskolába
lehet, megbántottak, de te úgy sem érted
ha nem figyeled, ezt a botladozó léptet.

mondanám, ha tudnám, nem jön hang a számon
nem kell az, hogy engem bárki szánjon.
megértek én mindent, mondd a nyelvemen
ha nincs türelmed hozzám, mutasd meg nekem

gyakran elmerülök, csendes áhítatban,
csak ne halljam a zsongást, elvagyok magamban
vagy éppen csapkodok, mert így védekezem
ha nem vagy megelégedve énvelem.

szeretek szeretni, a jó isten tudja
álmomban, fel emelkedek a csillagokba
s ha megértesz, hidd el mosolygós a szám
és elmerülhetsz szívem, terített asztalán.

hálás vagyok, mert itt vagy velem
magam módján adom a szeretetem,
fordítsd felém arcod én visszanézek rád,
látod milyen szépek a csöndes csodák.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése