2017. január 20., péntek

Németi Csaba - A kegyelt



Németi Csaba
A kegyelt

A kezdetnek gyermeke vagyok.
Őserő folydogál ereimben!
Bölcsőmet ringató keleti szél az anyám,
a pillanat az apám.
s én lettem a minden.
Sámánok fia, hős, martalóc, király s vezér,
a tudás illatának hordozója,
virágát nem szakítottam soha.
Hűséges hűtlen szerető apa,
kínokat szülő anya!
Emberségben embertelen,
hazátlan hazafi, őszintén hazudó
igazmondó,
istenfélő Istent kísértő, önzetlenül önző,
átkokat élvező, mindig új szerelmet nyövő,
álmokat váró s álmokat játszó gyerek.
Én vagyok a változás anyja, atyja,
a változás változása.
Én vagyok a kegyelem léte,
ki kegyelemben részesült,
s a kegyelemtől megrészegült
teremtett teremtő.
Értem harang szól.
Minden harang Érted szól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése